FAQ
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer. Houd er rekening mee dat het 1–2 werkdagen kan duren voordat de tracking is bijgewerkt. Je kunt je pakket altijd volgen via onze Order Tracking Page
Hoe lang duurt de levering?
Hoe lang duurt de levering?
Na verwerking duurt de levering meestal 6 tot 12 werkdagen. Je ontvangt twee mails: één met je bestelbevestiging, en één met je trackinginformatie zodra het is verzonden.
Wat kost de verzending?
Wat kost de verzending?
Helemaal niets. We bieden gratis verzending aan omdat we waarde en service belangrijk vinden. Meer info? Check onze Shipping Info Page
Verzenden jullie naar mijn land?
Verzenden jullie naar mijn land?
We verzenden momenteel naar
Duitsland, Nederland, België
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt bij ons betalen met: IDEAL, Klarna, Bancontact Visa, MasterCard, kredietkaarten PayPal
Waarom heb ik maar een deel van mijn bestelling ontvangen?
Waarom heb ik maar een deel van mijn bestelling ontvangen?
Je items worden soms apart verzonden voor snellere levering. Elk item krijgt dan ook eigen trackinginformatie
Ik ben niet tevreden. Kan ik retourneren?
Ik ben niet tevreden. Kan ik retourneren?
Ja, je kunt binnen 14 dagen retourneren als:
Het ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd is
Het in de originele verpakking zit
Je een aankoopbewijs hebt
Retourkosten zijn voor eigen rekening. Bewaar het verzendbewijs — wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte retourzendingen